چه مدت می تواند کلیه بیمار شکست زندگی پس از توقف دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مادر من در قانون دیالیز متوقف 12 روز پیش چه پیش آگهی است؟ شما می دانید دیالیز رایج ترین روش برای طولانی کردن عمر نارسایی کلیه است، اما برخی از افراد ممکن است پس از یک دوره درمان به علت برخی از دلایل ترک کنید. سپس اگر مردم از آن ترک چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه بعد از توقف دیالیز زندگی می کنند؟

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای زنده علائم نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اما مشکل کلیه تابع می تواند پس از دیالیز نمی تواند بهبود یافته است. پس یک بار نارسایی کلیه شروع بیمار به دیالیز، آنها معمولا نیاز به انجام آن بارها و بارها. و هنگامی که آنها دیالیز متوقف، سموم به سرعت خواهد ساخت تا در خون خود. این سموم با خون گردش و ممکن است خسارات وارده در دیگر اندام های داخلی می شود. نارسایی قلبی شایع ترین عارضه نارسایی کلیه و همچنین علت مرگ و میر از نارسایی کلیه است. گفته شده است بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، تنها می تواند زندگی می کنند به عنوان کوتاه به عنوان یک تا چهار هفته پس از آنها متوقف دیالیز.

آیا جایگزین دیالیز می تواند کمک به مردم زندگی طولانی تر پس از آنها متوقف دیالیز وجود دارد؟

پیوند کلیه یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، می تواند کمک به مردم رود دیالیز. اما، با توجه به دلایل بسیاری برخی از مردم می توانند آن را ندارد، مانند فقدان پول، فشار خون بالا، بیماری های قلبی سروز و غیره.

چینی گیاهان دارویی پزشکی، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن است که به طور گسترده ای برای اثر درمانی قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی استفاده می شود. نکته مهم این است که آن را می توانید عملکرد کلیه به بازسازی بافت خسارت های کلیه و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

مهم نیست که چقدر، اگر می خواهید به ترک از دیالیز شما باید برخی از گزینه های دیگر پیدا و یا اجازه دکتر خود را، در غیر این صورت ممکن است زندگی شما را تهدید می کند. نیاز به هر گونه فقط دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/dialysis/3962.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، نارسایی کلیه، چه مدت می تواند زندگی می کنند پس از دیالیز توقف بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: